Anuncia y comenta aquí los conciertos o festivales a los que hayas ido o vayas a ir. Anímate a conocernos en las próximas quedadas que propongamos.

rearviewmirror

Gran Maestro

40012

18 Ene, 2006

Madrid

Steven Wilson. Junio de 2025. Barcelona y Madrid.

por rearviewmirror » Lun Jun 24, 2024 5:37 pm

Imagen

I’m thrilled to be able to announce a Steven Wilson tour for 2025, my first for 7 years. The Overview Tour will be an audio-visual experience based around a forthcoming new release of the same name: a space themed album that features just two long pieces. I’ll also be playing music from The Harmony Codex for the first time as well as songs from all of my previous records. I’m incredibly happy to be performing again with my inspirational solo band, and we have a lot of lost time to make up. I look forward to seeing you at what will be an epic evening!

You can gain exclusive pre-sale access for the UK and EU tour dates by pre-ordering a limited edition signed CD of the forthcoming album ‘The Overview’ from the official store.
Pre-sale begins at 9am BST Tuesday, June 25th.

General sale at 10am BST Friday, June 28th.

UK dates will require you to use your unique access code to access the pre-sale.
European dates do not require the use of an access code and can be purchased when the ticket pre-sale starts.

Official store: https://store.stevenwilsonhq.com

Fechas un poco raras. En pleno verano y para dentro de un año.

Me sorprende que no arriesgue yendo a sitios más grandes. Una sala de 2.000 personas se me hace hasta pequeña para él.
Imagen
no avatar

Unsainted

Rockero Profesional

179

8 Oct, 2019

Re: Steven Wilson. Junio de 2025. Barcelona y Madrid.

por Unsainted » Mié Jun 26, 2024 11:38 pm

66€ la entrada. Flipante los precios.
Supongo que es el precio que hay que pagar por querer verle en sala pequeña pero telita, insisto, con los precios.

Nowitzki

Gran Maestro

8352

30 Mar, 2006

the blank planet

por Nowitzki » Jue Jun 27, 2024 10:28 pm

A un año vista paso, los precios son los esperados, eso si por lo menos verlo en algún sitio chulo, la Riviera caca de la vaca, llegado el momento se mirarán otras opciones
Imagen
no avatar

PcPunk

Gran Maestro

5581

16 Feb, 2004

En una cárcel llamada democracia

por PcPunk » Mar Jul 16, 2024 7:30 pm

Pastizal... Me lo pensaré pero
1) no conozco a nadie que le guste tanto como para soltar 70 euros
2) me jode un poco la idea de estar en un evento "selecto para peña con bastante pasta"